Uncategorized

Film „Jobs“ Ashton Kutcher získává oficiální plakát [image]

Moviefone právě upustil poněkud fascinující nový plakát pro film založený na Steve Jobse s Ashton Kutcher. Pracovní práce, která se má uvolnit po celém světě 16. srpna, se velmi očekává v technologických kruzích, stejně jako nikdy plachý ze sloganu nebo sloganu sám, tento plakát extrémně prvního filmu vyprávěl příběh The Fantastic Guy One Feature One One Oned Jed Jeho vlastní. „Někteří vidí, co je možné, jiní modifikace, co je možné“ se zdá být zprávou z toho, aby se z této nejživější plakáty zvedla, která vidí, že Kutcher tvoří jako extrémně průchodný dvojnásobek pozdního fantastického spoluzakladatele Apple.

Ačkoli oficiální filmový upoutávka na oficiální úkoly, který byl propuštěn před několika týdny, ukazuje přesně to, jak se ve filmu stane Kutcher podobný pracovním Stejně jako vidět, zda jsou úkoly skvělé nebo ne, práce, která se postavila na výrobu postavy, je docela obdivuhodná.

Protože mnozí z vás budou již více než vědomi, úkoly nejsou jediným ověřeným filmem, který nabízí nahlédnutí do života i časů Steve Jobs. Ve skutečnosti je snaha Aaron Sorkin Sony-Commised úsilí, které bude volně založeno na oficiální biografii Waltera Isaacsona, pravděpodobně tím, co si dává dávat pozor, zejména za předpokladu, že Sorkinovy pruhy přeměnily zajímavé technologické příběhy do fantastických filmů.

Z toho, co jsme slyšeli od samotného Sorkina, bude druhý film založený na Jobs založen na zaměstnání mnohem odlišnější prózy, místo toho hraje pouze tři scény z vitálního uvedení na trh produktů. V pravém čase to umožní Sorkinovi skutečně rozvíjet charakter Steve Jobs, stejně jako s tak dlouhým seznamem úspěchů v jeho životě, to je pravděpodobně stejně dobře.

Každopádně jsou úkoly úplně první, kdo se dostane do kina, a také to učiní 16. srpna. Film byl nejprve uspořádán pro jarní vydání, nicméně nepředvídaná zpoždění tlačila věci zpět k Midsummer. Na chvíli byly věci skutečně ve vzduchu, bez jakýchkoli skutečných informací po premiéře na filmovém festivalu Sundance, zdálo by se však, jako by cokoli bylo pro tento dokončený datový fack v polovině srpna.

Tady je plakát v jeho plné slávě, který je silně ovlivněn starým barevným logem Apple, věříme, že návrhář v tom udělal skvělý úkol!

Těšíte se dopředu na vydání úkolů představujících Ashton Kutcher? Pochopíme vaše myšlenky na film, kromě plakátu, tím, že upustíme komentář prostřednictvím obvyklých médií!

(Via: Moviefone)

Můžete nás dodržovat na Twitteru, přidat nás do svého kruhu na Google+ nebo se vám líbí naše stránka na Facebooku, abyste se informovali o všech nejnovějších od společnosti Microsoft, Google, Apple i web.